Akivaizdu, kad dabartinė situacija visame pasaulyje pamažu keičia daugelį įpročių ne tik paprastiems piliečiams, bet ir verslui. Šiandien ypatingai daug dėmesio skiriama nuotoliniam darbui: skambučiams telefonu ir bendravimui interneto pagalba. Dėl to išryškėja telemarketingo reikšmė ir svarba bet kuriam verslui, siekiančiam padidinti naujų klientų ratą užtikrinant kokybiškus telefoninius pokalbius. Vis dažniau pagalbą verslams suteikia telemarketingo įmonės, kuriose dirbantys profesionalūs darbuotojai žino įvairias telefoninių pokalbių vingrybes. Ką jos veikia ir kokios telemarketingo įmonių paslaugos užtikrina didžiausią naudą?
Skambučių centro paslaugos
Skambučių centrai suteikia puikią galimybę užtikrinti ir valdyti kokybiškus skambučius bei pokalbių telefonu darbą. Bet kuri įvairias paslaugas siūlanti telemarketingo įmonė turi savo duomenų bazę, o dėl šios priežasties skambučiai telefonu vyksta itin greitai ir užtikrintai. Galima sakyti ir taip, kad skambučių centras yra ta grandis, kuri bendradarbiauja tarp įmonės ir esamų bei būsimų klientų supažindinant su užsakovo įmone, siūlant paslaugas, organizuojant vizitus ir sprendžiant įvairias susidariusias problemas. Tai yra unikali proga verslui išvengti pernelyg didelio skambučių ir užklausų srauto – šiuos darbus atlieka telemarketingo specialistai, žinantys pokalbių telefonu specifiką, šaltų skambučių esmę, konfliktų sprendimo būdus ir kitus telefoniniams pokalbiams reikšmingus momentus.
Naujų klientų ieškojimas ir kokybiškas jų aptarnavimas
Potencialių klientų paieška, jų sudominimas bei išlaikymas – sudėtingas ir specifinių žinių reikalaujantis procesas. Taigi, tai dar viena sritis, kurią už jus kokybiškai atlieka telemarketingo gudrybes išmanantys profesionalūs darbuotojai. Telemarketingo įmonės turi tam tikrą sistemą, leidžiančią paskambinti dideliam kiekiui žmonių, o tai itin svarbu klientų paieškose.
Žinoma, reikalinga ne tik nuolat ieškoti naujų klientų, bet ir palaikyti tinkamą bendravimą su esamais. Tiek didelės, tiek mažesnės įmonės neretai susiduria su dideliais klientų skambučių srautais dėl įvairių klausimų, iškilusių problemų ir kt., o neturint tinkamai pasiruošusių darbuotojų, neužtikrinti pokalbiai telefonu padidina riziką klientų praradimui. Todėl tokiu momentu taip pat padeda telemarketingo profesionalai.
Paslauga, leidžianti sutaupyti laiko – pardavimo vizitų organizavimas
Ši veikla nėra tokia paprasta, kaip atrodo iš pradžių. Pardavimo vizitų organizavimas reikalauja ne tik laiko, bet ir žinių. Telemarketingo specialistai gali kokybiškai ir greitai sutarti pardavimų susitikimus. Užsakovų įmonei tereikia papasakoti apie savo verslą, teikiamas paslaugas, taip pat aptarti, kokių klientų ir kiek susitikimų jie tikisi. Tuomet darbą perima profesionalai: atrenka tinkamiausius klientus, su jais bendrauja kol suderina susitikimą su užsakovų įmone. Trumpai tariant, verslas, pasitelkęs į pagalbą profesionalus, praleidžia tam tikrus sudėtingus, bet reikšmingus etapus ir tokiu būdu sutaupo laiko bei gali labiau susikoncentruoti į jau suplanuotą vizitą.
Telemarketingo subtilybės šiandien išties prasmingos ir suteikia galimybę efektyviai didinti pardavimus bei užtikrinti įmonių gyvavimą. Todėl tokius darbus kaip klientų paieška, šalti skambučiai, telefoniniai pardavimai, susitikimų planavimas geriausia palikti šios srities žinovams!
Užsakymas ŠS Nr. 20-107