Jau kurį laiką žmonėse kalbama, kad nuo sausio 1d. UAB „Širvintų šiluma“ neatsiųs popierinių, taip daugumai įprastų sąskaitų. Popierinės sąskaitos ir jas nešiojantis gerbiamas Jonas* , per tiek metų, jau tapo neatsiejama širvintiškių tapatybe. Legenda. Bet viskas gerai, Jonas lieka, nebus tik popierinių sąskaitų.
Greičiausiai daugelis savo laiptinių skelbimų lentose esate matę tokį skelbimą:
!DĖMESIO!
Nuo 2024m. sausio 1d. UAB “Širvintų šiluma”
Nebesiųs popierinių sąskaitų
Prašome iki 2023-12-29 pranešti kokiu kitu būdu pageidaujate gauti sąskaitas.
Tai padaryti galite tel. +370 382 51831; +370 382 51591;
el.p. ats@sirvintusiluma.lt; siluma@sirvintusiluma.lt .
SĄSKAITŲ GAVIMO BŪDAI:
- Elektroniniu paštu
- SMS žinute
- Savitarnos svetainėje: https://savitarna.sirvintusiluma.lt/
- Kliento kortele
Daugiau informacijos: Naujienos – Širvintų Šiluma (sirvintusiluma.lt)
DĖKOJAME UŽ JŪSŲ KATRYBĘ IR SUPRATINGUMĄ!
Ir ta padėka avansu labai į temą. Nes, popieriniame skelbime nuorodų nepaspausi. „Širvintų šilumos“ Facebook puslapyje yra skelbimo nuotrauka, kurioje nuorodų taip pat nepaspausi.
„Širvintų šiluma“ svetainė. Microsoft EDGE ir Google Chrome veikia tinkamai, tačiau, jeigu naudojate Mozilla, tai skilties „Naujienos“ jūs tiesiog nerasite.
Skiltyje „Naujienos“ pranešimas su interviu elementais, bet pas mus taip jau įprasta. Viskas gerai.
Jeigu jūs naudojatės elektroniniu paštu, SMS žinutėmis, perskaitėte „Naujienas“ ir jau susikūrėte paskyrą savitarnoje, tai viskas puiku. Ir sąskaitų apmokėjimo paslauga, bei būdai yra labai geri.
Bet pagalvokime apie tuos, kurie šių žodžių nėra girdėję. Ir tik teoriškai įsivaizduoja, kas yra bankas internete, banko savitarnos svetainė, elektroninis paštas ir kas tos „Naujienos“ ir „Savitarna“
Ir pačiose naujienose informacija labai „valdiška“:
„Apmokėti sąskaitas, kaip ir iki šiol, bus galima internetu. Taip pat bus pasitelkta nauja priemonė – kliento kortelė, kuria bus galima naudotis apmokant sąskaitas prekybos centro „Maxima“ kasose bei „Perlas“ terminaluose. Tai ypač aktualu tiems, kurie nesinaudoja elektroninėmis paslaugomis, pvz. senyvo amžiaus žmonės“
Taigi, tikrai, „turėkime kantrybės iš supratingumo“ ir kiekvienam, ar tai būtų tėvai ar kaimynai, paaiškinkime, kas ta „Kliento kortelė“:
UAB „Širvintų šiluma“ duomenų bazėje ir apskaitoje kiekvienam vartotojui yra priskirtas „Abonento numeris“, arba „Kliento numeris“. Taip žymiai paprasčiau. Ir tik po jais slepiasi konkretus adresas, kuris irgi nesikeičia. O savininkai gali keistis nors ir kas mėnesį. Abonento – vartotojo numeris nekinta niekada. Tokiu atveju, „Kliento kortelė” reiškia tai, kad jums bus duota “Jūsų asmeninė Kliento kortelė” su jūsų „Abonento numeriu“. Nereikės ant popieriaus lapelio neštis užsirašytą abonento numerį. Kortelę paduosite „Maxima“ kasose bei „Perlas“ terminaluose, ją nuskaitys, supras už kokį adresą, butą ir namą mokate. Ir dar jūsų paklaus papildomos informacijos: „Kiek karšto vandens kubų deklaruojate?“. Pasakysite žodžiu. Kasininkės viską užpildys, kaip iri iki šiol. Viskas taip pat, ir nereikės tos popierinės sąskaitos.
O šiaip viskas gerai, tiesiog ištarkime:
„Viso gero popierine sąskaita“.
O ko skundžiatės? Eglutė juk graži! Ir fontanai superiniai. Dar ir merė graži – patys užbalsavot
,,Kliento kortelėje” detalios sąskaitos _ eilučių už ką mokame nebus. Svarbiausia- matyti tarifus, kad ž.onių neapvaginėtų.
PONIA Ž. turi savų reikalų ir savo veiklą. Jai Širvintų žmonės dzin. Važinėja po Lietuvą, šneka, kaip Širvintose gera gyventi, kaip jinai daug dirba. Kaip jinai padeda žmonėms, kaip galima sumažinti mokesčius ir pan. Nors mokesčius gyventojams didina, kaip žemės mokestį, kuris grynai priklauso nuo savivaldybės. Kam jai spręsti namų renovacijos klausimus, kažkokių sąskaitų įteikimą, jeigu reikia reklamuoti alkaną briedį (kam iš tikrųjų priklauso alkanas briedis?). Viskas aišku kaip ant delno.
Net per eglutės atidarymą Ž pasakė „50 000 Eur išleista, kad gyventų smulkus verslas”. Kas įleistas į centrą, kas gyvens, ogi a l k a n a s b r i e d i s. Jos darbas socialiniai tinklai, kiekvienu atveju save parodyti per 50 ir daugiau nuotraukų, užsakyti, kad rašytų apie ją „šaunulė’ , „busima prezisdentė”
ir kontroliuoti komentarus ne taip paprasta. Taip tokie raštingi žmonės rašo komentarsu.
Kada Širvintose bus pilnas auditas ir baigsis melas?
Sąskaitas galima gauti:
Elektroniniu paštu
SMS žinute
Savitarnos svetainėje.
Kadangi Širvintų šiluma, turi tiek savarankiškumo, kiek Baltarusija, tai pabandau šiek tiek nuspėti ir atsakyti pats.
Sąskaita elektroniniu paštu. Matysis visos dedamosios, kaip ir iki šiol. Mokėti galima ir per internetinę bankininkystę, ir Maxima kasose bei „Perlas” terminaluose.
SMS. Ką galima gauti SMS? PDF ar WORD dokumentą? Kas toliau? Ar galima atsispausdinti? Ar patogu? Ar patogu mokėti per internetinę bankininkystę? Ką daryti nuėjus prie kasų su SMS? Vis tiek reikia mokėtojo kodo, kurį reikės pasakyti žodžiu,kaip ir sunaudoto karšto vandens kiekį. Suma ir taip matysis duomenų bazėje.
Už elektroninį paštą, vis tiek geriau savitarnos svetainė. Kaip ir elektros, telekomunikacinių paslaugų. Matosi visa mokėjimų istorija. Visi dydžiai, įkainiai ir sumos. Ir patogu mokėti, nes nieko nereikia pildyti.
Apie kliento kortelę, jau rašiau.
O šiaip girdžiu atsiliepimus, tai reikės straipsnį papildyti ir pratęsti.
Man taip ir neaišku – kuriuo būdu nadojantis matysis sąskaitos išklotinė.
Suprantu rajono centrą reikia puošt, bet ne tokiomis sumomis, rajono pakraščių gyventojams tai yra išsijuokimas iš jų, o pinigai turi būti skirstomi visiems kaimams ir gyvenvietėms. Gelvonų miestelyje veikiantį gatvių apšvietimą keičia nauju, o Liukonių kaimo Žiedo, Kabarkštos, Pakrantės gatvės jau daug metų nesugeba apšviesti, ką kalbėt apie atokesnių kaimo kelių priežiūrą, juk jais merei važinėt nereikia, nebent prieš rinkimus su tuščiais pažadais
Daroma? Jūms vyskas gerai? Tyčiojasi iš darbininkų šluotos karalėnė kaip nori visi metalystę vadina. Gėda tokei turi būti dyrbti tek pinigu mazai
Susidaro vaizdas kad nieko siluma nedaro ir sedi laukia pinigu. Bet is ko modernizuojama perkama nauja tdchnika, mokamos algos?
Sunku patiketi, kad taip bus. Cia tik viesuju rysių akcija su paašarojimais :)))
Jau baigia ipusėti gruodis,tikiuosi nuo sausio bus ramybė ir šita š iknaskylė nebeveiks.
Didžioji dalis komentatorių sarpauskio lygio
Kaip baisu viskas pabrango , skurdas, apgaules, nusivylimas , vagis valdžioje – nematau ar verta gyventi?
Gerb. Vytai, Jūs labai klysta siūlydamas tokio tipo apklausą. Galiu drąsiai sakyti, kad Jūsų projektas tiktai nepavyks, nes Širvintų KARALYSTĖJE visa gerkle bus rėkiama GYVENTI GERA. Ir jokia infliacija ir t.t. širvintiškiams neaktuali.
Jūs vienas iš labai nedidelės mažumos esate nepatenkintas valdžia ir apgavystėmis kurias galimai įžvrlgiate… Linksmybės ir sąskaitų gavimo
būdas nieko nesusiję dalykai, o sąskaitos (informacijos) gavimo būdų pasirinkimas tikrai nemažas. Juk niekas nesakė, kas sąskaitų visai nebus. Jos buvo yra ir bus. Tiesiog pasirinkite būdą kuris priimtiniausias jas gauti. Dabar beveik niekur nelieka popierinių sąskaitų. Netgi MAXIMA siūlo atsisakyti popierinių čekių. Man toks
sukeltas sąmyšis dėl popierinės sąskaitos neatnešimo į namus nesuprantamas. Ką jūs su jom darote? Popieriaus konteinerius pildote? Darbo atliekų perdirbėjams duodate? Supraskite vieną dalyką, jog patyriamos sąnaudos už sąskaitų pateikimą (spausdinimas, išnešiojimas ir t.t.) didina mokestį už tą pačią šilumą, atliekas, vandenį, elektrą. Tai yra visur, sąnaudos didina tarifą.
Monika, Jūs gal pakalbėkit su gyventojais (ir ne atrinktsais pries kk2 kalbet) o paprastais zmonem kuo jie nepatenkinti kuo jie pyksta. Infliacija, skurdas, apgaules, montazai, zulikai valdzioje – nematau progos linksmai gyventi?
Tinka nueiti į vandentiekį ir susimokėti į kasa. Jūsų žiniai, Monika, ŠŠ neturi kasos. Elektrą irgi patys skaičiuojam ir nueinam susimokėti į terminala. O galima suskaičiuot sildymą? gal pasakysit kaip? lyginat nelyginamus dalykus, del kuriu ir kyla pyktis.
komentarus rašyti mokat, o prie savitarnos prisijungti, ar el. laišką perskaityti nemokat
kiek pykčio jumise ir dėl ko?
O kokių būdu gaunate sąskaitas už elektrą, vandenį? Šioje vietoje tylit, viskas tinka?
Kodel biznieres kieme imones auto? Kodel visi turi vykti i darbus nuosavu transportu, o jai privilegijos? Ar cia zmoniu pinigu taupymas? Ar popieriui neuztenka jau pinigu? Geda! Diegti naujoves reikia, bet neatsisakyti popierinių sąsk. Is karto. Kitos imones kaip imones, zmogiskai paaiskina, pagelbeja tai ne sis bardelio kampas, ne veltui šš
♥️
Gal žinot rimtą teisininką , kuris padėtų dėl renovacijos, nes jau seniausiai turi namas būt užbaigtas, o dar laukia? Kas mokės procentus už nieką? Juokinga, kai popierių taupo o gyventojų pinigų ne. Po naujų ne tik kava kvepės viduje, bet ir lauke iš neturėjimo ką veikti
gal gyventojai nesupranta kad ŠŠ yra savivaldybės įmonė ir turi tenkinti gyventojų poreikius, nes gyventojai ŠŠ algas tenkina :
sirvintusiluma.lt/apie-bendrove/vidutinis-darbuotoju-darbo-uzmokestis/
Bet aš žiūriu, kaip rimti Širvintų žmonės žiūri, kaip mūsų rajonas skęsta paskolose? Kodėl rimti žmonės nedalyvauja rajono gyvenime? Miesto centrą sutvarkiau už 50 mln. ES pinigų ir sėdžiu gražiame kabinete, baldai gražūs (Živilė). KK2 pakviesta neseniai buvo, matėme
O ko jūs gėdijat valdžią? Juk liaudis patenkinta. Didžiuojasi gražia mere, gražia eglute, fontanais. Nė vienas nesiskundžia ligoninės, poliklinikos darbu. Niekam netrukdo augančios sąskaitos, nevalomi ir netaisomi rajono keliai, vis nuiminėjami autobusų maršrutai. Tauta patenkinta. Tad valdžia ir toliau atitinkamai elgiasi
Jonas vienintelis rimčiausias žmogus Visada pakalba paklausia paguodžia. Teisingai sakė kai atėjo baškienė tai ir prasidėjo bardakas įmonėje. Ne boboms vadovauti energetikoje. Turbūt išsilavinimo tinkamo neturi ir tokio amžiaus ne joms dirbti. Sėdėt ant pečiaus namie ir anūkus augint
Nėra ten su kuo konsultuotis . Visi vieni ant kitų perstumdo. Nei dėl renovacijos nei del statybu atsakymu nėra iki siandien jau metai laiko. Gal jiems atrodo, kad zmones neturi ka daryt tik pas juos vaiksciot ir pazadais išeiti? Klausiau kada pasibaigs renovacija, jau namas metus laiko pabaigtas. Nera atsakymo. Gal vietoj algų norės palūkanas bankui už mus mokėt? Iškvietus budinti elektriką is vis apie projektus kazkokius kalbet pradeda nors tik jungikli pakeis reikia… Nesamone , kam tada tokia imone reikalinga jei naudos nera
Aš kažko šiame gyvenime nesuprantu. Senais laikais buvo viskas dėl žmogaus: statomi gyvenamieji namai, ligoninės, poliklinikos. įrengiami medicinos punktai, statomos mokyklos, darželiai. O dabar merė šoka, blynus kepa sukvietusi giminę, savo darbuotojus, verslininkus, kuriuos ji gerbia ir jai geras pavyzdys (iš kurios pusės viskas aišku).
Savivaldybės FACEBOC, kas jame yra – gražios nuotraukos, dirbtinės šypsenos, ir tik likę gražūs komentarai. Kur visa informacija; kada, kam ir kur išduodami maisto produktai, kiek yra gyventojų be vandens, kanalizacijos 2023 METAIS ir pan, kada ir kur galima kreiptis kompensacijų. Gėda rajono valdžiai. Blizgučiai žmonėms gyventi nepadeda.
Namų renovacija vykdė Širvintų namų administratorius UAB Širvintų šiluma, kuri yra savivaldybės įmonė, ko norėti.
Visų pirma technologijos gerai, bet kodėl aš pensininkas turiu samdyti, kad man padėtų sumokėti už visą Jūsų technologiją, turėdamas 40 metų darbo stažą? Turi būti išimtys. Dabar mokėsite ne tik už visas paslaugas, t. tarpe ir už sąskaitų pateikimą, bet ir už įmokas prisidės mokestis, MAXIMA veltui nedirba.
Pradėjo gauti gyventojai sąskaitas už renovaciją. Baisu, kokios sumos. Gyventojai turi mokėti palūkanas bankui dėl to , kad kažkas negalėjo laiku užbaigti renovacijos? Kas dėl to kaltas? Prieš klykiant per televizijas ir portalus, kaip gerai rajonas tvarkosi, reikia išsiaiškint, ar tikrai viskas taip gerai? Ar gyventojai tikrai geranoriškai sutiks mokėti bankui palūkanas už kažkieno aplaidumą ir tinginystę, nenorą dirbti rajono žmogui?
Nereikia išleisti 50000 eur eglei, nereikia užsidėti karūnų, nereikia įsivaizduoti, kad esi visagalis prieš į dugną einančią visuomenę, kad suprastum, jog protingų, išsilavinusių žmonių vietas užėmę neraštingi, ciniški aferistai , kuriems vidurinioji ir žemesnė klasė yra tik skuduras nusivalyti ir išmesti užglaistant savo klaidas
Gal geriau pabaiga tiktu viso gero gerbiamas Joni, turbūt pensiją gaunat, spėjat darbo metu turguj, parduotuvej pabūt, radiatorių papildomų ( slapukų) nematyt, skaitiklius nurašyt jei per daug sukasi, o gal pristabdyt… mandagus asmuo, bet daug legendų ir žmonių atsiliepimų…
O apie sąskaitų pateikimą, ar nebus slepiami skaičiukai, kad žmonės nieko nesuprastu? Nors su sąskaitom ir šluotu viršininke nelabai draugauja, lyginasi įmonė į asaba. Oooo tiomnaja noč!